leylasnyggasteblogg

Alla inlägg under februari 2011

Av Leya nilsson - 28 februari 2011 23:41

I dag så har jag haft en underbar dag och det hoppas jag att ni också har haft  hejdå kramis God natt   

Av Leya nilsson - 28 februari 2011 12:51

När jag vaknade det var runt 9 tiden och gick upp tog på mig och sminkade mig sen åt jag lite frukost sen kom Moster och hämtade mig och vi  köpte skor och sen tog vi en paus vi köpte lite glass till oss själva sen, Gick vi till bilen åkte till ett hus och tittade på möbler och mycket annat nu sitter jag här och har trökit...Hmm undra om jag ska gå till kusinerna det ska jag nog  vi ska nog gå ut med hunden och gusa lite.. Hoppas att ni har haft en bra dag tillsamman   

Av Leya nilsson - 25 februari 2011 11:45

Hej !


Idag så har jag fixat lite och mycket annat !

Har plattat håret och sminkat mig och det blev mycket fint ..

Nu sitter jag i mitt rum och dricker lite te och tuggar tuggumi...

Ska snart äta lite god matt Mmm..   

hoppas att ni har en bra dag ses =)

Av Leya nilsson - 24 februari 2011 20:36

tjaba alla !

idag så har jag gjort pankakor och köpt lite glass ..Mmm ...

i kväll ska jag bara vara med mina kusiner ska sitter och titta på en rolig film eller titta på tv det blir nog kul  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej som är 14år, i min blogg får ni veta om mig och mina äventyr!
Hoppas att ni tittar in

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Miloo

sötnos

:P

frågor

Är min blogg som en blogg eller bara som en saga ..
 Ja självklart
 ja den är jätte bra att läsa på
 neej du stavar fan fel
 nej den är fan dålig
 neej är fulare en min
 Du är jätte duktig ..
 Kram på dig självklart vem tycker inte det !

Bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards