leylasnyggasteblogg

Alla inlägg under maj 2011

Av Leya nilsson - 30 maj 2011 16:36

Heeejj ! idag har jag inte gjort så mycket ens har bara pluggat typ Men nu sitter jag hemma och längtar tills vi ska åka till borlänge det blir någ kul hoppas jag i alla vall ..bara så att ni vet så kan jag inte blogga så mycket för att det har hänt en sak bara så ni vet .. hoppas att ni också ska åka till borlänge nån dag och hälsa på hur det är där borta .. idag ska jag packa och åka till några affärer och kolla runt ska köpa några saker T.E.X ett paraply det är ju bra att ha med sig eller hur ?^^men ni får ha det så gött så länge så hörs vi i blogget i gen nästa gång kanske får se hur det blir kram från snygga bloggisen ..

Av Leya nilsson - 30 maj 2011 11:10

Heeejj !!


SAKNAR AALLLLBBBOOOSSKKOOOLLAANN OOOCCHH GÖTEBORG !!!  


  





Av Leya nilsson - 30 maj 2011 10:51

 Hej alla Bloggare !


sorry att jag inte har bloggat men våran data har fått virus så jag kan inte blogga så mycket hemma längre men nu bloggar jag i skolan .. vi har rast..



I helgen så fyllde Mare år grattis på födelsedagen Marie


idag har jag varit i skolan hella dagen och det är jag nu fortfarande,

Hoppas att ni också har haft jätte kull idag .. ;)


Men nu ska jag dra ses ... kommer inte blogga mer idag  tror jag inte i alla fal .. ses



Av Leya nilsson - 27 maj 2011 08:36

 Hej alla Bloggare  !


Idag har jag inte gjort så mycket för att dagen har typ inte ens börjat en så, Men nu sitter jag i skolan och har lekton  och snart ska vi ha liten Rast skönt .

När jag kommer hem så ska jag börja att plugga jag ska plugga mobbe körkortet det går säkert bra  hoppas jag i alla fall :D



Ha en snygg och grymm dag ..

Kram på er från bloggaren..

 Som ska ta körkortet nästa år

 Hoppas vi   

Av Leya nilsson - 26 maj 2011 09:59

Hej !


Idag har jag inte gjort så mycket för att dagen har inte ens börjat en,Men snart ska vi åka till Göranssonsarena vet ej vad vi ska göra där men det får vi nog reda på snart hoppas jag i alla fall ,

Men nu sitter jag vid daton och har fått Rast precis

sen efter rasten så har vi en liten slöjd

sen ska vi ha rast sen åker vi i väg

 sen efter det så ska jag åka hem ...

När jag kommer hem så ska vi baka som vi gjorde igår.

Igår bakade vi muffins och dom var goda tyckte Mamma i alla fall .


Idag kasnke det blir socker kaka får se vad det blir för gott idag..

Men du ska jag dra så vi hörs kasnke i mon ses så länge    


Av Leya nilsson - 25 maj 2011 08:26

 Tja alla bloggare  !


Nu är jag i skolan och ska vissa upp

Turkiet som jag har jobbat med dena veckan  ..

snart ska vi har rast efter detta sen ska vi har några lektoner mera sen efter det så  ska jag hem och kanske hem till kusinen och kanske ska bada i dag får se vad vädret blir eller kanske baka får se vad vi gör i dag ..


Ska gå nu  och ha lekton med dom andra !


Ses

Av Leya nilsson - 24 maj 2011 18:07

 Hej !

idag så har jag varit i skolan Sen har jag varit hemma och plattat håret och det blev fint ..


                   Nu är jag med min fulingen som är min lilla stora fulla kusin

idag har vi varit ute och hoppat studsmatta och det var kul  sen sså kasnke så ska jag vara ute med kusinen och

 vi ska vara hemma hos henne och bada i poolen,

Får se hur vädret blir sen när vi ska bada  . ;D


         

fulakusinen och Snygga jag ;D


Rufsa till det lite ..


Av Leya nilsson - 18 maj 2011 22:20

 idag vakande jag halv 8 i jag gick upp och gjorde mig färdig

sen gick jag och spelade fotboll med adom alla andra killarna och tjejerna sen hade vi lekton sen efter det  så gick jag hem och sen åkte jag bil till nån stella vet ej vad det var sen åkte vi hem och sen tittade jag på tv sen plattade jag jontes hår och det var kul 




bilder !! 





alla bilder dena veckan !!        

Presentation


Jag är en tjej som är 14år, i min blogg får ni veta om mig och mina äventyr!
Hoppas att ni tittar in

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Miloo

sötnos

:P

frågor

Är min blogg som en blogg eller bara som en saga ..
 Ja självklart
 ja den är jätte bra att läsa på
 neej du stavar fan fel
 nej den är fan dålig
 neej är fulare en min
 Du är jätte duktig ..
 Kram på dig självklart vem tycker inte det !

Bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards