leylasnyggasteblogg

Alla inlägg under september 2011

Av Leya nilsson - 30 september 2011 21:35

Tja bloggen !


Nu sitter jag här med killarna och pratar med dom och busar. Har Varit på fotboll och tittat på dom.När jag var i skolan fick en kille damp eller vad det var är inte duktig att skirva men det får väll gå. Han fick värst dampet han kastade saker på mig och några stycken mera och jag blev så rädd så att jag nästan började gråta vet lixom inte varför ..Hmm??!!


 SKIT NER DIG BLOGGEN ;)

Av Leya nilsson - 30 september 2011 10:40

Heej bloggen !



idag har jag måt dåligt och haft en skit dag vet lixom inte varför men var tyst hela dagen och nu försöker jag bara att vara glad.vissa idioter försöker göra min dag en skit dag men orka bry sig lixom. Men nu sitter jag här med nissan och snackar med några stycken till och har kul , Juuppii ;) Sorry att jag inte har bloggat på länge men jag har haft lite annat för mig och haft saker och pluggat hella dagarna med snyggigen min. Men jag var på Mc'donals med en vän och köpte glass sen åkte jag hem till mig och gick till ett kalas sen var jag på ungdomsgårde och var med en tävlig. vi var 3 lag och körde den som kunde göra den finaste tårtan men vi kom 2 kul och fick äta hur mycket vi ville... !!  


Vi hörs !       

Av Leya nilsson - 21 september 2011 11:50

Heej bloggen !


Nu sitter jag här i skolan och har trökigt för att killarna inte här. Dom är sjuka så jag får väl vara med mig själv i dag men nu är jag i skolan och är med ingen och har tråkigt, Men nu ska jag dra och ha lekton men vi hörst nån dag kramis !!

Av Leya nilsson - 20 september 2011 22:07

Heej bloggen


i dag har jag inte gjort så mycket en att varit i skolan .. Men nu ska jag sova så ha det gött .. men i morgon ska jag vara med killarna kramis !!!

Av Leya nilsson - 14 september 2011 19:34

Hej bloggen igen !!

 

 Nu sitter jag här på korttids och sitter vid daton och väntar tills kl blir 20 för att då ska jag gå och lägga mig kanske eller  blir det kanske mellan 20 och 21 kl , jag vet inte får se när det blir men nu ska kanske jag titta på film eller sitta här lite till, får se hur det blir, Men vi hörs i morgon eller på fredag får se hur mycket jag hinner att blogga har så mycket nu för tiden, ni vet nog skola och allt sånt..

 

PussHej !!!     

Av Leya nilsson - 14 september 2011 12:45

Heej bloggen !


Idag har jag inte gjort så mycket en att bara varit i skolan och jobbat lite och haft rast med grabbarna och det var faktids kul, Vi har varit på lekparken och varit där och gungat och köpt lite coola och sprutat på varandra det var fan skit kul att gjora det på sebbe men det var synd att henke inte kom,

på Måndag så har jag kvartchitning till kl halv 15 men vi syns bloggen på en anna dag !


Av Leya nilsson - 12 september 2011 21:15

Heej och förlåt för att jag inte har hunit blogga så mycket det senaste dagarna men jag har varit i skolan och pluggat lite och sen har jag varit hemma och hjälpt mammi med några saker och idag så gjorde jag slut med en som jag värkligen gillar jag vet det låter lite konstigt men jag hörde en ska som jag inte borde ha hört från henne/honom och det har sårat mig jätte mycket har varit lessen inom mig men har inte vissat det för någon och det är jobbigt att höra en sån sak som man har hör utav en annan sak utav sin kille men skit samma nu lever man livet och livet går ut på sorg och glad het !! :)

nu kommer det bilder från gammla tider !!


     

Jaagg !!!


SAKNAR DIG H SOM KOMMER ALLTID VARA I MITT HJÄRTA !!   

Av Leya nilsson - 9 september 2011 13:10

Heej bloggen nu sitter jag i skolan och är vid daton ska snart gå ut och promenera med grabbarna och några vänner mera och efter det så ska jag åka hem men vi hörs senare för att nu ska jag dra ut med dom men vi hörs senare.  

Ska blogga sen

 kramisss !!   

Presentation


Jag är en tjej som är 14år, i min blogg får ni veta om mig och mina äventyr!
Hoppas att ni tittar in

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Miloo

sötnos

:P

frågor

Är min blogg som en blogg eller bara som en saga ..
 Ja självklart
 ja den är jätte bra att läsa på
 neej du stavar fan fel
 nej den är fan dålig
 neej är fulare en min
 Du är jätte duktig ..
 Kram på dig självklart vem tycker inte det !

Bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards