leylasnyggasteblogg

Alla inlägg under oktober 2011

Av Leya nilsson - 17 oktober 2011 16:11

Tjenare bloggen nu sitter man här vid daton och håller på och fixar min andra blogg som jag har pratat om och nu har jag typ fixat den men som sakt har bytt blogg men jag kommer att blogga lite här och då och då men mäst i min nya så ni vet .. Idag har jag inte gjort så mycket en att varit i skolan och haft en underbar dag med killarna och har varit på en idrottslekton  och den lektonen handlar om att spela basket och vi gjorde lagg och det var jag och en kille till och sen var det dom andra mott oss och vi vann första matchen med 5-0 och den andra med 1-0 men vi var 2 och dom alla andra var typ 4 eller var det 5 kommer inte i håg men vi vann ..Kull !!!!



 En bild på mig :D





   Vi hörs ! <3<3

Av Leya nilsson - 16 oktober 2011 18:03

Heej alla vill bara säga att jag har gjort en ny blogg så jag kommer inte blogga så mycket här om ni vill veta vad den heter så ring mig eller så kan ni skicka ett mail på msn eller på facebook vi hörs så länge puss

Av Leya nilsson - 14 oktober 2011 23:21

Bloggar i morgon daton har damp just nu puss !

Av Leya nilsson - 14 oktober 2011 15:26

Heej bloggen !


Nu är jag på korttidshemmet nu igen och snart ska vi äta sen efter det så ska jag ut och åka buss en sväg men vi hörs kommer nog blogga senare hoppas jag i alla fall .. love you !! <3<3

Av Leya nilsson - 9 oktober 2011 13:03

heeej bloggen nu är jag hos min kusse och vi har precis målat och har gjort läxor tillsammans. Snart ska jag åka hem och hon ska ta kort med min andra kusse men jag ska snart dra som sakt och jag kommer blogga flera gånger i dag tror jag i alla fall och i dag vaknade jag typ kl 9 eller jag gjorde det och jag gick upp och åt lite frukost sen åkte jag i väg till min kusse och nu sitter jag här hos henne och tittar på  tv :) puss puss drar nu i väg och ska cykla hem snart ! TJAOOO ;D

Av Leya nilsson - 8 oktober 2011 12:44

Tja bloggen !


Nu sitter jag här vid daton igen och är hos mammas kompisar och vänner. Idag har jag inte gjort så mycket för att dagen har inte ens börjat och jag vaknade typ precis jag vaknade kl halv 12 och det var skönt att få villa ut lite och få vara i fred och bara sova men nu är jag vaken och ska snart gå ut med barnen till lekparken efter att dom har ätit klart ..Jaha vad ska man skriva ? Min bror är ute och har kul med sina kompisar och jag ska snart ut som sakt .. Ska dra nu puss !! kommer blogga mera gånger i dag kanske :D



Av Leya nilsson - 7 oktober 2011 22:35

Heej bloggen !

 

Nu är jag hos en kompis och har lite kul snart kommer en till väninna till mami och det blir kul.Jag har inte träffat henne på länge sist när jag träfade henne var typ när jag var 5 år . WOW jag vet det var länge sen men det är ju så när man har plugget och mamma ska göra lite saker och jonte har ju också plugget så alla vi sitter i skolan och pluggar hela dagarna men i dag skulle hon komma och hon kommer typ kl 11 längtar så .. Hon har 2 barn juppi kul .

Men i dag var jag i skolan och hade slöjd det var väll kul tyckte jag och vi har haft flera raster men det är bara synd att några killar måste åka hem efter maten. Blir så jävla arg på dom för att man kan inte vara med dom på mat rasten och det är den som är roligast för att vi har rast i 1 och en halv timme .Det är därför...

Men i går var jag och badade med med min Grupp och det var ju kul men vi skulle ha lekton där och inte ha kul men våran lärare kom alldrig så vi fick gå till Äventyrsbadet och det var jätte kul.

Jag har städat hela huset i går och det var jätte kul tyckte jag med och när mami kom hem så gick vi 2 och hyde en film som var jätte kul som vi har tittat på i går och vi hade också popkon med oss .

Men nu ska jag ha kul här borta så vi hörs bloggen kram !!

Ha en bra kväll alla

 

 

Kommer bilder haha men inte på mig :D ( FRÅN GOOGEL!))


Städ

 

Om en vän :'(

 

 

Min kille har gjort slut :'( < 3

Dumpad

 

 

Detta är jag !

Läs så fattar du !! :D

 

 

 

KOMMENTERA GÄRNA

 

 

 

 

 

 

Av Leya nilsson - 6 oktober 2011 10:28

 Nu sitter man här i bibban och läser lite gran och snart ska jag till baka till skolan igen, Vet inte vad det är för fel på mig men i dag är det en dålig dag för mig. Men i går var jag i skolan och efter det så hjälpte jag mamma med lite saker sen gick jag till ungdomsgården och sen var jag med brorsan min och tittade på en film och åt lite popkorn och det var gott.. Vi hörs bloggen senare !!  P

PUSS !!  <3<3

Presentation


Jag är en tjej som är 14år, i min blogg får ni veta om mig och mina äventyr!
Hoppas att ni tittar in

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Miloo

sötnos

:P

frågor

Är min blogg som en blogg eller bara som en saga ..
 Ja självklart
 ja den är jätte bra att läsa på
 neej du stavar fan fel
 nej den är fan dålig
 neej är fulare en min
 Du är jätte duktig ..
 Kram på dig självklart vem tycker inte det !

Bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards