leylasnyggasteblogg

Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

Rubrik saknas

Av Leya nilsson - 22 mars 2011 17:03

Tjaba ni som sitter vid daton !


idag vaknade jag runt halv 6,

((orkade inte gå upp))

 Men jag gick inte upp fören kl var typ 7 halv 8 nån stans där Gick jag upp sen kläde jag på mig kläder. Och åt frukost och kamade håret och sminkade mig och så och mycket annat ... sen gick jag till skolan med min bror ..


när jag var i skolan så var jag med dom som jag blev vän med igår typ alla i 6a är jätte snäll och bra vänner.. vill gå i sammaklass som dom men jag går i 6b men men vad ska man göra åt det med nu går jag i den trökigaste klassen den heter :: 6b vet ej varför jag tycker det men jag tycker bara det...Några tycker att jag ska säga till rekton för att jag inte vill gå i den andra klassen för att dom inte är snälla mot mig men skit samma,  Men jag vet ej om jag ska göra det eller inte får se hmm!!   det är tur att jag har några vänner i alla fall det är tur det eller hur ni som tittar in då och då !!


Mennu ska jag äta med min älskade familj  


Hoppas att ni får en bra och rolig vecka tillsammans...





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:d

Av Leya nilsson - 10 november 2012 10:33

8140700852

Av Leya nilsson - 24 februari 2012 08:32

Sitter i skolan och har fett tråkigt .. snart dax för lite lekton :) puss ...

Av Leya nilsson - 18 januari 2012 10:52

Heej bloggen det var länge sen !   Just nu sitter jag i skolna och trökar som vanligt ..   Vi hörs puss ! <3<3<3        ...

Av Leya nilsson - 4 januari 2012 14:36

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA !!    

Av Leya nilsson - 23 november 2011 09:04

heej på er bloggen !     Det var länge sen nu sitter man här i skolan och trökar för sig själv och har i gentligen lekton men orka vara med liksom men i alla fall.. Jag har inte bloggat på denna på jätte länge. Men det kanske är dax att blo...

Presentation


Jag är en tjej som är 14år, i min blogg får ni veta om mig och mina äventyr!
Hoppas att ni tittar in

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Miloo

sötnos

:P

frågor

Är min blogg som en blogg eller bara som en saga ..
 Ja självklart
 ja den är jätte bra att läsa på
 neej du stavar fan fel
 nej den är fan dålig
 neej är fulare en min
 Du är jätte duktig ..
 Kram på dig självklart vem tycker inte det !

Bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards