leylasnyggasteblogg

Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Dom bästa sysligarna !!

Av Leya nilsson - 26 mars 2011 17:05

Tjaba ni som sitter här och kollar in så länge jag bloggar ...


Idag vaknade jag runt halv 8  

 Bara för att min syssling väckte mig för en anledning..

 Vet ej varför hon beretade inte varför,

Det gör inget, Det är första natten

 Så vad ska man säga det gör ju ingenting tycker jag ...

Men i alla fall vi gick upp och kollade på tv tillsammans med dom andra som var redan vakna ..

 Sen gick vi och klädde på oss hade bara piamas på oss hahahha

Sen efter det så åt vi lite  frukost med choklad med nougat Mumms det var gott tyckte vi som åt det....

Sen efter det så satt vi vid daton alla barnen hade en varsin data sen efter det så när vi hade suttit klart då var klockan kanske 1 eller nån stans där då ,, 

Började dom vuxna laga mat till oss barn sen efter det när dom hade lagat klart

 matan,

 Sen så åt vi lite och sen kom kusinerna för att hälsa på och lämna bilnycken till dom vuxna som skulle köra ... oss barn till stan vi alla skulle åka till stan när mina kusiner skulle åka hem eller så skulle dom göra nåt annat kommer  inte i hågriktigt men skit samma... vi kom fram ditt vi skulle det var bra det ..

Sen gick vi runt och tittade på fina och vackra kläder och smycken som jag vill ha men jag kan jag inte är alergisk.. Stackars mig tycker jag .. vill också ha   

men men jag köpte nåt annat köpte tatto och köpte en väska och mycket annat sen när vi var klara så gick vi till ikea ooch köpte glass och lite mat till alla andra mm det var gott att få i sig nåt i magen .. sen åkte vi hem och nu sitter vi här och tittar på film på daton .. men snart ska vi gå och köpa lördags godis till alla barn/vuxna det blir någ gott sak titta på melodifestivalen hoppas att ni också ska det ....

ha en bra och rolig kväll !!! Hejsvejs så lägge .....


KRAMIS PÅ ER FRÅN LILLA MIG !!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:d

Av Leya nilsson - 10 november 2012 10:33

8140700852

Av Leya nilsson - 24 februari 2012 08:32

Sitter i skolan och har fett tråkigt .. snart dax för lite lekton :) puss ...

Av Leya nilsson - 18 januari 2012 10:52

Heej bloggen det var länge sen !   Just nu sitter jag i skolna och trökar som vanligt ..   Vi hörs puss ! <3<3<3        ...

Av Leya nilsson - 4 januari 2012 14:36

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA !!    

Av Leya nilsson - 23 november 2011 09:04

heej på er bloggen !     Det var länge sen nu sitter man här i skolan och trökar för sig själv och har i gentligen lekton men orka vara med liksom men i alla fall.. Jag har inte bloggat på denna på jätte länge. Men det kanske är dax att blo...

Presentation


Jag är en tjej som är 14år, i min blogg får ni veta om mig och mina äventyr!
Hoppas att ni tittar in

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Miloo

sötnos

:P

frågor

Är min blogg som en blogg eller bara som en saga ..
 Ja självklart
 ja den är jätte bra att läsa på
 neej du stavar fan fel
 nej den är fan dålig
 neej är fulare en min
 Du är jätte duktig ..
 Kram på dig självklart vem tycker inte det !

Bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards