leylasnyggasteblogg

Alla inlägg under mars 2011

Av Leya nilsson - 8 mars 2011 09:15

 Idag vaknade jag runt 9 tiden och jag Gick upp och kläde på mig kläder och sen ska jag titta på tv och äta frukost med min familj.

 Sen ska jag kanske gå till mina kusiner eller ska jag vara ute med min bror eller prumenera med min familj jag få se vad det blir..

 Har inte börjat skolan en men det kommer ska börja på torsdag tror jag i alla fall    Min bror börjar skolan om en dag tror jag vet inte riktigt,

 Ni vet varför jag inte går in när min bror går till skolan, Men i alla fal skitsamma, 

  Hoppas att vi gör nåt kul i dag vi får se hur det blir.


Hejdå nu ska jag göra nåt kul med familjen

Kramissar från Miggg !!    


Av Leya nilsson - 7 mars 2011 22:51

Idag vaknade jag runt 8 tiden,

 Jag gick upp och satt på en bra film,

Sen gick jag upp och kläde på mig kläder och sen gick jag och sminkade mig,Och sen har jag våfflat håret igår,Min älskade kusin har plattat mitt fina lågga hår    Jag har varit i min nya skola den var fin och bra har bara tittatt lite runt om kring, Nu ska jag vara med min familj och titta på en bra film den handlar om typ allt kärlek hopp och mycket annat,,  


Kramissarr


GOD NATT

FÖR MIG IDAG &  SOV GOTT ALLA   


Av Leya nilsson - 6 mars 2011 21:11

 

 Hejsan i gen !

I Lördags så hade jag inte tid att blogga med jag bloggar ju typ hella tiden så  det går väl inget tycker jag.  Jag hoppas verkligen att ni älskar mina bilder och det jag skriver också så klart..

Jag är väldigt bra att blogga och göra mycket saker i min blogg...

Jag skulle bli gätte glad om ni sa till andra att jag ha denna bloggen och mycket annat..

jag fins här om ni beöver mig eller nåt annat..

Jag vill ha mera besökare och mer komentarier.

Och mycket annat !!!!

Tack och hej lever pastej !

 

VÄLKOMMEN ÅTER !!     

 

 

Av Leya nilsson - 6 mars 2011 20:43

Hejsan !

idag vaknade jag runt 9 tiden nån stans där sen gick jag upp och kläde på mig kläder så klart   sen sminkade jag mig och åt lite frukost med min familj.. 

sen åkte vi till Ockelbo efteråt så åkte vi till Gävle ock köpte några naglar som jag ska ha på mig tills i morgon dom var rätt så fina och bra för mig.

sen tittade vi på H&M där var det fina kläder som vi tittade på   

Sen åkte jag hem med min mamma och mina kusiner åkte hem till sig

sen åt jag lite mat,sen gick jag och min bror till våra underbara kusiner dom skulle platta mitt hår! Det blev rätt så fint tyckte vi och min bror...


och nu sitter jag här med min familj och fikar och äter glass..Mmm  


vill ha sommmaarrrrr !!!!!!!!!!



Av Leya nilsson - 4 mars 2011 19:10

Tjaba alla ni som tittar in i min vackra blogg !

Idag vaknade jag runt 11 tiden.

 Jag satt på en film som vi hade köpt i går den var bra och rolig,  

Den handlade om ett barn som var typ 16 år och hon blev Gravid dom visste inte varför,men en dag var hon tvungen att berätta varför och hur det blev så

för blev lite förvånade och mycket annat ...

sen när jag hade tittat klart så tog jag på mig kläder,sminkade mig också

sen gick jag till mina kusiner och åt lite tacos och det var gott att få i sig nått..

nu sitter jag här med min kusin och hon ska träna nu, det är magträning     

Det låter lite konstigt jag vet ;)

Men nu ska jag dra ha det bra ni som tittar in i min lilla blogg <3


OBS ::NU KOMMER EN BILD PÅ MIG NÄR VI SMINKADE MIG ;)


 

Fulo eller va ;) 

Där är  Fulo eller Fulo   ;P

Av Leya nilsson - 3 mars 2011 16:13

Denna är till min bror som jag älskar <3

  

Varje dag och varje natt

när jag ser dig så får jag fnatt

varje ögon blick jag får della med dig så är du endå min bror

jag älskar dig så att mitt hjärta nästan sprängs   

Av Leya nilsson - 3 mars 2011 13:12

Tjaba i gen !

 

Nu har Moster lämnat sina underbara hundar och nu sitter dom bredvid mig och min bror också sitter här och jag och min bror ska snart åka bil och köpa några filmer som vi ska titta på lördag, Det blir någ kul !!    

Av Leya nilsson - 3 mars 2011 13:12

Tjaba i gen !

 

Nu har Moster lämnat sina underbara hundar och nu sitter dom bredvid mig och min bror också sitter här och jag och min bror ska snart åka bil och köpa några filmer som vi ska titta på lördag, Det blir någ kul !!    

Presentation


Jag är en tjej som är 14år, i min blogg får ni veta om mig och mina äventyr!
Hoppas att ni tittar in

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Miloo

sötnos

:P

frågor

Är min blogg som en blogg eller bara som en saga ..
 Ja självklart
 ja den är jätte bra att läsa på
 neej du stavar fan fel
 nej den är fan dålig
 neej är fulare en min
 Du är jätte duktig ..
 Kram på dig självklart vem tycker inte det !

Bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards