leylasnyggasteblogg

Alla inlägg under april 2011

Av Leya nilsson - 13 april 2011 18:47

Hej  !


idag vaknade jag runtkl 7 och jag gick upp ocjh kläde på mig kläder och sen gick jag till skolan då var kl typ kvart i 8 typ ..


sen kom jag hem och började städa mitt rum och sen sminkade jag mig sen åkte jag och lämndade min bror ..


men nu är jag med kusse  så jag ska ha kul nu ha det bra allihoppas som tittar in

Av Leya nilsson - 11 april 2011 17:23

Hej !


Idag vaknade jag runt halv 7 bara för att det ringde på dörren för att mina kusiner ska ha argasnikaren där borta hos sig så då skulle vi passa hundarna så slipp hundarna vara i bilden i flera timmar...

jag kläde på mig och borstade tänderna och åt frukost och sen gick jag till skolan sen när jag kom till skolan så skulle vi ha idrott och jag ville inte vara med så jag beövde inte som tur var så hade vi en vikarier i dag och det var joakim .. 

 sen efter maten så var jag tvugen att gå till tandläkaren det var ursh och blä allt bara kom vi skulle göra si vi skulle göra så det var bara tråkit men vad ska man göra åt det när jag var hemma så var kl typ halv 3 kollade direkt när jag kom hem .. Men nu ska jag till kusinerna och vi ska ha kul ..   

Av Leya nilsson - 8 april 2011 12:08

Tjaba ni som är här inne ..


Nu sitter jag vid daton och har rast har varit ute precis

det är skönt att få lite friskluft i sig så att man orkar resten av skoldagen  ... jag längtar tills jag kommer hem, Har så jävla ont vet inte varför men jag har jätteont i magen och har huvudvärk som fan !!!! men jag hoppas att det går över i alla fall ...


Men nu ska jag ha lekton så jag måste gå och titta klart på en film den är jätte bra den filmen..

Den handlar  om en kille som spelar ishockey och han är jättebra och han vill gärna få upp ett lag själv och lära dom och att dom blir lika duktiga som han.. 

Han vill bli en tränare som hjälper så att dom kan lite och så och det går rätt så bra för han. Han får ett lag och han börjar att träna dom och lära känna deras föräldrar och mycket annat ...


Hoppas att ni får ett bra fredasmys   



hejsvejs så länge ...    

Av Leya nilsson - 6 april 2011 18:25

        Idag åkte jag till simhallen med skolan.. 


När jag kom ditt så badade vi

sen gick vi upp och åt mat vi gick ner och  satte oss i bubbelbadet

det var mycket skönt tyckte jag ,sen åkte vi en rutskana, den var gul och snabb tyckte jag i alla fall... Det var bara synd att jag glömmde några saker

Glömmde kamran hemma så jag har tat kort hemma i stället med mina kusiner dom blev fina,Dom kommer snart om några minuter..... :D

 

 

 

 mina fina bilder

Av Leya nilsson - 6 april 2011 08:00

Ska åka till äventyrsbadet idag blir nog kul .....

typ alla i klassen ska ditt vi blir 71 st i simhallen,gud vad många som kommer från andra klasser och andra skolor .. hoppas att alla får plats :) Min underbara moster ska skjutsa mig till badet ska möta min älskade bror,  Han ska cykla med en kompis ditt... hoppas att ni också får skjuts av någon så att ni kommer fram ... (((FINNS BLATS I MIN MOSTERS BIL I SÅ FALL KRAM )))


Hejdå måste dra min moster kommer om några minuter. 

KRAM !!!    

Av Leya nilsson - 2 april 2011 10:00

Idag är det den 2 April och då får man inte (luras)

men om man vill så får man göra det det finns igen som hindrar

eller några lag för att göra det .... Hoppas att ni blev mycket lurade av andra från skola eller mamma/papppa kanske skojar med er med kakor

eller nåt annat det kan vara vad som hälst

eller att katten spyde i sängen så att ni får sova på golvet eller nåt annat..

Men hoppas att ni hade det kul i fredas med aprilskämten.

 Men som tur va så har ingen, Då menar jag ingen har lurat mig ännu !!

hoppas att ingen skrämmer mig idag ....


Jag vaknade runt 9 kanske nån stans där   

sen gick jag till soffan och tittade på ett program.

 Jag kommer inte i håg vad det heter men det gör nog inget.

sen efter det när jag hade tittat klart så åt jag lite frukost med *familjen* sen klädde jag på mig klädder som jag skulle ha på mig underdagen.

Sen skulle jag göra mig ordning mig ...

Men nu vet jag inte vad jag ska göra får se sen ha en forsät bra dag


Mvh:  bloggen som är mitt liv   


 

Det är också jag där uppe ;P

   Det är jag när jag skulle flytta till sandviken !!

SAKNAR SKEPPLANDA MEN MÄSST MIN BROR !!!

KOMMER ALLTID FINNAS I MITT HJÄRTA ÄLSKLIGEN       

Av Leya nilsson - 1 april 2011 20:27

Tidigare idag regnade det här.

Nu är det "bara" mulet och grått, men det hindrar inte mig från någonting!

Jag gillar när det är "tråkväder" (men inte allt för ofta, 1 gång i veckan är bra) för att då kan jag göra saker jag inte gör när det är fint väder ute, t.ex städar mitt rum lite extra, myser framför tv:n eller lägger ner mer tid på bloggen.


Nu ska jag mysa med familj !





 

Av Leya nilsson - 1 april 2011 16:11

Hej !

Idag har jag varit i skolan och har haft hemkunskap och det var sådär var lite Tråkigt men men i alla fall jag hade en underbar dag men mina klasskompisar. när jag kom hem så skulle jag städa och sen lagade jag mat till mig själv och sen tittade jag på tv och sen och nu ska jag åka bil till kusinerna



puss !

Presentation


Jag är en tjej som är 14år, i min blogg får ni veta om mig och mina äventyr!
Hoppas att ni tittar in

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Miloo

sötnos

:P

frågor

Är min blogg som en blogg eller bara som en saga ..
 Ja självklart
 ja den är jätte bra att läsa på
 neej du stavar fan fel
 nej den är fan dålig
 neej är fulare en min
 Du är jätte duktig ..
 Kram på dig självklart vem tycker inte det !

Bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards