leylasnyggasteblogg

Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

idag ..

Av Leya nilsson - 16 maj 2011 19:59

Tja Alla


Idag vaknade jag runt halv 7 och jag gick upp och kläde på mig kläder sen har jag väckt familjen och vi åt frukost med varandra och sen gick vi till skolan och hade lekton och sen när jag kom hem så skulle vi cykla till tandläkaren och när jag kom fram så skulle dom se om mina och muppens tänder var bra eller dåliga, En utav mina tänder fick dom ta bort för att jag skulle inte ha några mjölk tänder när jag fyller 14 år men det gör väll inget tänker väll jag men jo det gör det säger dom då . .. .Sa dom föra gånger när jag var där men skit samma det gjorde ont som fan och jag har fortfarande ont i mina tänder sen efter det när jag kom hem så skulle jonte till kusse och dom och do skulle spela fotboll och jag kunde inte vara med men nu kan jag det sen när dom var klara så gick jag hem till morbror och va med jonte och kusse och sen gick jag hem och åt mat och jonte fick äta där och gå ut med hundarna men nu ska jag gå till kusse i gen .. Ha det gött asså ..  kram från stora söta lilla mig ...




  

En bild när jag var inne och tog kort på en blomma men kamera*med kusse :Nadja *


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:d

Av Leya nilsson - 10 november 2012 10:33

8140700852

Av Leya nilsson - 24 februari 2012 08:32

Sitter i skolan och har fett tråkigt .. snart dax för lite lekton :) puss ...

Av Leya nilsson - 18 januari 2012 10:52

Heej bloggen det var länge sen !   Just nu sitter jag i skolna och trökar som vanligt ..   Vi hörs puss ! <3<3<3        ...

Av Leya nilsson - 4 januari 2012 14:36

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA !!    

Av Leya nilsson - 23 november 2011 09:04

heej på er bloggen !     Det var länge sen nu sitter man här i skolan och trökar för sig själv och har i gentligen lekton men orka vara med liksom men i alla fall.. Jag har inte bloggat på denna på jätte länge. Men det kanske är dax att blo...

Presentation


Jag är en tjej som är 14år, i min blogg får ni veta om mig och mina äventyr!
Hoppas att ni tittar in

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Miloo

sötnos

:P

frågor

Är min blogg som en blogg eller bara som en saga ..
 Ja självklart
 ja den är jätte bra att läsa på
 neej du stavar fan fel
 nej den är fan dålig
 neej är fulare en min
 Du är jätte duktig ..
 Kram på dig självklart vem tycker inte det !

Bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards