leylasnyggasteblogg

Alla inlägg under oktober 2011

Av Leya nilsson - 5 oktober 2011 11:53

                     Tja alla fjortisar..


Nu sitter man här med killarna och har trök och nu är man singel igen vad kul kan man gör vad man vill kul .. :) Saknar er i GÖTEBORG :)



SKA GÅ UT MED HELA SKOLAN PÅ EN PRUMIS :)

Av Leya nilsson - 1 oktober 2011 18:59

Grattis för henke som fyller 14 år idag.

Hoppas att du har haft en underbra dag fast jag inte har varit där på ditt fina kalas men jag var tvungen att göra något annat och jag kunde inte bryta det som jag hade kryssat men grattis jag träffade dig i dag och det räcker nog tror och jag har kramt dig men du kanske ska få något av mig får se vad det blir för kul som jag hittar på vad tror min ?


Grattis Grattis Grattis henke


ÄLSKAR DIG !!!! <3<3<3 


    


 

Av Leya nilsson - 1 oktober 2011 13:09

Tja Bloggen !


Nu sitter man här med killarna nu igen och tänker vad man kan hitta på för kul vi har ju inte bussen så vi kan inte åka buss någon stans.

Men vi får väll se vad det blir i dag för roligt som vi kan hitta på. Har i alla fall varit och spelat fotboll med några personal och det var väll roligt för dom och komma ut lite dom som är så vilda och springer här och där. Snart ska vi äta och titta på film efter det eller ska vi busa eller ska killarna sitter vid daton mna får väll se vad dom vill göra... Ska dra PUZZ !


Heejjddååå   




Presentation


Jag är en tjej som är 14år, i min blogg får ni veta om mig och mina äventyr!
Hoppas att ni tittar in

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Miloo

sötnos

:P

frågor

Är min blogg som en blogg eller bara som en saga ..
 Ja självklart
 ja den är jätte bra att läsa på
 neej du stavar fan fel
 nej den är fan dålig
 neej är fulare en min
 Du är jätte duktig ..
 Kram på dig självklart vem tycker inte det !

Bakrund


Ovido - Quiz & Flashcards